Контакти
Ми працюємо з 08.00 до 18.00.
Змінили статут неприбуткової організації? Повідомте податкову вчасно – інакше штраф


💡 У 2025 році неприбутковим організаціям варто бути особливо уважними: будь-які зміни в установчих документах треба вчасно подавати до податкової. Інакше — не лише штрафи, а й ризик втратити статус неприбутковості 😱

📌 Що змінилося — те й задекларуйте
🔁 Якщо ви оновили:
• статут
• організаційно-правову форму
• дієте на підставі нових документів організації вищого рівня

📍 Обов’язково повідомте податкову протягом 10 календарних днів з моменту державної реєстрації змін (або з моменту змін, якщо держреєстрація не потрібна).

📑 Як повідомити?
1️⃣ Подати реєстраційну заяву з позначкою «зміни»
2️⃣ Додати копії оновлених установчих документів
3️⃣ Надіслати все до вашого контролюючого органу ДПС

💸 А якщо не подати вчасно?
🚨 За порушення строків — штраф 1020 грн
📆 Якщо порушення повториться протягом року або не буде усунене — вже 2040 грн
😬 Неприємно, але ще гірше — ризик втрати статусу неприбуткової організації, а отже — й податкових пільг!

🧾 Що має бути в статуті, аби зберегти неприбутковий статус?
✅ Чітке положення про заборону розподілу прибутку серед засновників, учасників, працівників, членів органів управління (крім зарплати й ЄСВ)
✅ Вказано, що активи при ліквідації передаються іншій неприбутковій організації або бюджету

📌 Це вимоги пп. 133.4.1 ст. 133 ПКУ
🔸 Важливо: ці правила не поширюються на ОСББ, їх асоціації та ЖБК

🧠 Лайфхак для керівників НПО:
🗂️ Зберігайте копії всіх поданих документів та квитанцій про їх прийняття
📤 Краще подавати заяву онлайн через електронний кабінет платника податків
📅 Поставте нагадування — 10 днів минають швидко!

☎️ Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, то можете звернутися до нас: тел. +38(063)9390093.
Ctrl
Enter
Помітили помилку
Виділіть текст та натисніть Ctrl+Enter

Схожі новини