
📌 Під час воєнного стану багато підприємців – платників єдиного податку (1-ша або 2-га група) були мобілізовані до лав ЗСУ. Проте навіть у таких обставинах у кабінеті платника податків (ІКП) у них можуть з’являтись авансові платежі з військового збору та навіть податковий борг 😞
👉 Щоб цього уникнути або виправити ситуацію, Вам потрібно діяти згідно з Порядком № 225.
📝 Що потрібно зробити мобілізованому ФОПу?
1. Подайте заяву до податкової служби (контролюючого органу) за місцем своєї податкової реєстрації.
2. Додайте вичерпний перелік документів, що підтверджують мобілізацію (згідно з Порядком № 225).
🧾 Наприклад: копія військового квитка або довідка з військової частини з датами призову.
📅 Що робити, якщо немає змоги подати всі документи одразу?
У такому випадку, після демобілізації у Вас є 10 календарних днів, щоби:
✅ Подати заяву
✅ Додати копію військового квитка або іншого документа, виданого державним органом, де вказано Ваш призов на службу
📍 Якщо Ви перебуваєте на лікуванні чи реабілітації, ці документи подаються протягом 10 днів після завершення лікування.
💡 Корисно знати!
🔹 Після розгляду документів, податкова переглядає Ваші зобов’язання та списує неправомірно нараховані борги або авансові внески з військового збору.
🔹 Ви можете звернутись до податкової онлайн – через електронний кабінет платника або за телефоном гарячої лінії. Підготуйте документи в електронному вигляді (скан-копії чи фото).
🔹 Пільги для мобілізованих ФОПів передбачені на весь період служби, і це Ваше право – не втрачайте його 💪
📌 Наостанок:
Не забудьте зберегти всі документи та вчасно інформувати податкову про свою демобілізацію чи завершення лікування. Це допоможе уникнути боргів і непорозумінь.
☎️ Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, то можете звернутися до нас: тел. +38(063)9390093.