Контакти
Ми працюємо з 08.00 до 18.00.
Як мобілізованому ФОП повідомити податкову про неможливість виконання обов’язків


🛡️📩 Підприємці, які стали на захист України, можуть скористатися правом тимчасово не виконувати податкові зобов’язання. Але для цього необхідно завчасно проінформувати ДПС відповідно до затвердженого порядку 📝

👤 Хто має право?
ФОП на 1-й або 2-й групі єдиного податку, яких призвано на військову службу під час мобілізації.

📌 Що потрібно зробити:
✅ Подати заяву до податкового органу за місцем обліку
✅ Додати до неї:
• Копію військового квитка або іншого документа з даними про мобілізацію
• Інші документи згідно з Порядком №225, затвердженим Мінфіном (наказ від 29.07.2022 № 225)
📎 Це можуть бути витяги з наказу про зарахування до підрозділу, довідки з військкомату тощо

Строки подання:
🕒 Якщо подати документи до мобілізації неможливо, то подати їх треба:
• протягом 10 днів після демобілізації, або
• протягом 10 днів після завершення лікування чи реабілітації, якщо ФОП перебуває на лікуванні після служби

❗️ Чому це важливо?
🔺 Навіть під час служби в армії, за ФОП можуть автоматично нараховуватись податки, зокрема:
• Єдиний податок
• Військовий збір
• ЄСВ
❌ Якщо не подати заяву – утвориться податковий борг, який доведеться оскаржувати згодом.

🛠 Корисно знати:
📬 Заяву можна подати:
• особисто або через представника
• електронно через Електронний кабінет платника
• або поштою з повідомленням про вручення
📲 Також рекомендуємо перевіряти Інтегровану картку платника (ІКП) для контролю нарахувань та заборгованості.

☎️ Є питання? Телефонуйте: +38(063)9390093 📞
Або дивіться прейскурант послуг 📋.
Ctrl
Enter
Помітили помилку
Виділіть текст та натисніть Ctrl+Enter

Схожі новини